فراخوان کودک و نوجوان

اطلاعات پروژه

مخاطب ها

علاقمندان به بازیگری

گروه سنی

بین 6 تا 15 سال

نام آیتم

رویداد کودک و نوجوان

تهیه کننده

دکتر سعید دادگر

تاریخ فراخوان

13 آبان 1402

فراخوان کودک و نوجوان

13 آبان ماه سال ۱۴۰۲، استودیو فیلمسازی ستاره هشت فراخوانی را به مناسبت روز جهانی کودک از طریق صفحه اینستاگرام دکتر سعید دادگر اعلام کرد و تمامی علاقمندان به بازیگری که بین ۶ تا ۱۵ سال داشتند، به صورت رایگان می توانستند در آن شرکت کنند.

مرحله اول

این فراخوان کاملا به صورت آنلاین برگزار شد و شرکت کنندگان باید ویدئوهای خود را تا 20 آبان ماه به دبیرخانه ستاره هشت ارسال می کردند. دو مونولوگ از فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی انتخاب شد که شرکت کنندگان می توانستند به دلخواه یکی از این دو مونولوگ را انتخاب کنند.

از بین بیش از یکصد نفری که در این مسابقه شرکت کردند، 20 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

مرحله دوم

30 آبان ماه، مرحله دوم به طور رسمی شروع شد. یک مونولوگ برای گروه کودکان و یک مونولوگ نیز برای گروه نوجوانان انتخاب شد. شرکت کنندگان یک هفته زمان داشتند تا ویدئوهای خود را به دبیرخانه ستاره هشت ارسال کنند.

پس از دریافت تمامی ویدئوها و بررسی آن ها توسط هیئت انتخاب رویداد، 13 آذرماه منتخبین از طریق صفحه اینستاگرام دکتر سعید دادگر و صفحه اینستاگرام ستاره هشت اعلام شدند. این برگزیدگان عبارتند از:

  • نفر اول: پارسا جلالی
  • نفر دوم: کیانا صادقی
  • نفرات سوم: علیرضا خاکساری و رومینا بیضایی

برگزیدگان به همراه  نفرات برتر کودک و نوجوان رویداد بازیگری که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، 30 دی ماه به استودیو ستاره هشت دعوت شده و مقابل دوربین ما بازی کردند.

از آن جایی که تلفیق سینما و سلامت روان همیشه از اهداف اصلی استودیو ستاره هشت بوده، متن هایی که توسط تیم نویسندگان استودیو برای این بخش از مسابقه نوشته شد، مربوط به تروماهای کودکی بود. تروماهایی که اگر به موقع درمان نشوند، در بزرگسالی منجر به آسیب های روحی فراوانی به فرد می گردد.
26 دی ماه یک متن برای کودکان و یک متن برای نوجوانان در کانال تلگرامی مربوطه قرار گرفت و برگزیدگان چهار روز زمان داشتند تا برای اجرا آماده شوند. هر چند که این بخش خارج از مسابقه بود، در آخر با توجه به رای جمعی در روز ایونت، دو نفر به عنوان برگزیده این بخش اعلام شدند. اسما نیسی برگزیده گروه نوجوان و سوگند علی واللهی برگزیده گروه کودکان که به هر یک 5 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق گرفت.

در آخر علاوه بر تقدیرنامه، هدایایی نیز به تمامی افراد اهدا شد.

زمان و موضوع فراخوان بعدی ...؟

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا شما اولین نفری باشید که آخرین اخبار و اطلاعات ما را دریافت می کنید.