درباره ما

استودیو ستاره هشت

ستاره هشت یک استودیوی فیلم سازی ست که فعالیت خود را بر دو پایه ی ساخت فیلم و سریال در حوزه ی سلامت روان و سایکودرام و استعدادیابی در حوزه ی سینمای ایران استوار کرده است.

تمرکز ستاره هشت در منابع انسانی همواره جوان گرایی و رضایت از محیط کار بوده، به طوری که میانگین سن تدوینگران و گرافیست های فعال در مجموعه کمتر از سی سال می باشد.

  • ستاره هشت در محدوده ی نیاوران تهران واقع شده و ساعت کاری مجموعه از ده صبح تا شش بعداز ظهر می باشد.
دکتر سعید دادگر

بنیانگذار و تهیه کننده

بسیاری از افراد در سرتاسر ایران علاقمند به بازیگری هستند و گمان می کنند در این زمینه استعداد دارند اما به دلیل کمبود امکانات و نبودن شرایط مناسب نمی توانند استعداد خود را به نمایش بگذارند. تیرماه سال 1401 تصمیم گرفتیم نیروی جوان و تازه ای را به بدنه ی سینمای ایران تزریق کنیم. به همین منظور یک رویداد استعدایابی بازیگری برگزار کردیم که شرکت در آن کاملا رایگان بوده و تمامی افراد در سرتاسر ایران می توانستند در آن شرکت کنند. پس از پایان این رویداد، به برگزاری فراخوان و کشف استعدادهای تازه ادامه دادیم. از آن زمان تاکنون همکاری و حمایت هایی نیز برای شرکت کنندگان و برگزیدگان رویداد انجام شده است که با مراجعه به بخش "رویداد بازیگری" سایت می توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

گام بعدی که استودیوی ما در حیطه سینما برداشته، تلفیق سینما با سلامت روان است. ما در تولیدات مختلفی که در استودیو انجام می شود، سعی بر آن داریم تا بتوانیم مخاطب را با بیماری ها و اختلال های روانی آشنا کنیم. بدین صورت هم باعث افزایش آگاهی عموم جامعه از این بیماری ها و اختلالات شویم و هم نشان دهیم که بر خلاف باور عمومی لزوما هر فردی که مبتلا به بیماری های روانی است، قاتل یا فرد خطرناکی نبوده بلکه این افراد بیشترین آسیب را به خودشان وارد می کنند.

  • امید داریم که بتوانیم در این راه موفق بوده و باعث رشد آگاهی در جامعه باشیم.